Nerūpestingas gyvenimas / Anti-pilkumas / Paryžiaus pojūtis / 123

Sveiki,

Laikas sau.

Darbo trukmė prisitaiko prie darbui skirto laiko, teigia taip vadinamas Parkinsono dėsnis

Daugelis tą pajutome sava patirtimi, kai pradėjus dirbti iš namų, tikėjomės atrasti sutaupytą laiką, kuris ankščiau buvo skirtas kelionėms į darbą, bet jo taip ir neradome.

Pasirodo, kaip teigia statistika, nutiko tai, kad dirbdami iš namų tiesiog dirbame ilgiau. Darbas, kaip vanduo, nenuvaldomai pasklinda ir užpildo kiekvieną laisvą tarpelį. Darbo ir laisvalaikio ribų niveliacijos problema sulaukė tiek dėmesio, kad Europarlamentas planuoja priimti “Teisės atsijungti“ įstatymą, kuris sulygina teisę būti nepasiekiamiems su kitomis pamatinėmis žmogaus teisėmis. 

Su ar be įstatymo, dirbant lanksčiai ar iš namų, darbo ir laisvalaikio atskyrimas pareikalaus pastangų ir savi- vadybos. Šioje srityje geri rezulatai gali pareikalauti ištisos virtinės mažų, bet veikšmingų pokyčių, padėsiančių suvaldyti savo dieną.

Harvard Business Review siūlo neblogą sąrašą veiksmų, galinčių suvaldyti darbo iš namų dienotvarkę. Atrasite, kad pavyzdžiui kelionės į darbą, jei ne per ilgos, daug kam buvo naudingas buferis pereinant iš namų į darbinę nuotaiką, ir sužinosite kaip imituoti šį procesą namuose. 

Laikas sau yra svarbus ir dėl jo yra verta pakovoti. Šioje kovoje gali pasitarnauti ir Vokišką produktyvumą ir laimę pakelianti dienos pabaigos tradicija, žinoma kaip Feierabend.

Balto Miško Lapė


Šią savaitę žavimės

Anti-pilkumas

Pavasaris ne kasdien lepina saule. Lietingas ir pilkas dienas gali nušviesti the fraze lietpalčiais, leidžiantys nepranykti minioje.


Kūrybiškumas

Paveiki kūryba

Nors mažos parduotuvėlės yra patrauklios daugeliu požiūrių, jų išvaizda ir prekinių ženklų dizainas dažnai yra neprofesionalūs ir pasenę. 

Prieš keletą metų Lenkijos Trafic Design pradėjo įkvepiantį projekta: kartu su profesionaliais dizaineriais, ženklodaros specialistais, savivaldybių atstovais, perkūrė mažų parduotuvių vizualinį indentitetą. Rezultatai yra nepaprastai džiuginantys: seni logotipai buvo ne vienareikšmiškai atmesti, bet jautriai perkurti modernia išraiška. 


Skaitiniai

Grožio evoliucija

Ir taip, patyliukais, Crocs’ai grįžo į madą. Šiais metais Crocs pardavimai išaugo 60% ir yra aukščiausi visoje istorijoje. Nepaisant stilistinės reabilitacijos, pasiektos iš dalies kolaboracijų su žvaigždėmis, tokių, kaip Justin Bieber (išparduota) pagalba, Crocs’ai toli gražu ne visiems prie širdies. Victoria Beckham teigia, kad verčiau mirs nei dėvės Justino Bieber’io jai padovanotus Crocs.


Vieta

Nerūpestingas gyvenimas

Šio namo Ispanijoje užsakovai norėjo namo, kuriuo nereikėtų rūpintis. Harquitectos, kurie yra garsūs architekūra pagrįstą pamatiniais dėsniais, sukūrė pasyvų namą prisitaikantį prie metų laikų – pavyzdžiai čia sienos virsta langais, o langai sienomis, ir mažame perimetre (dėka cirkuliacinio plano) sukurtos erdvės visos šeimos poreikiams.


Tvarūs gaminiai

Paryžiaus pojūtis

Keliautojų pamėgtame Paryžiuje yra daugiau kaip 2000 viešbučių. Daugelis jų turi unikalią estetiką. Hotel Vetements prekės ženklo įkūrėją įkvėpė  netikėtai rastos išmestos vieno viešbučio užuolaidos. Ji nutarė prikelti viešbučių užuolaidas naujam gyvenimui kaip drabužus. Nors Hotel Vetements įtraukia ir kitą viešbučių tekstilę, veiklos specifika nulemia, kad visi gaminiai yra vienetiniai.

Neseniai rašėme apie prekės ženklą gaminantį marškinius iš Londono viešbučių lovatiesių. Upcycling tendencija įgaunant vis daugiau pagreičio tai tik keli pavyzdžiai iš daugybės. Net prabangos gigantai, tokie, kaip LVMH pradeda programas skirtas utilizuoti senus audinius.


Šis įrašas yra iš susižavėjimų naujienlaiškio “Žavimės“. Kas savaitę prenumeratoriams siunčiame dėmesio vertų įdomybių susijusių su dizainu, mada, architektūra ir literatūra, rinkinį. 

Naujienlaiškis “Žavimės“ yra skirtas žingeidžioms kosmopolitiškoms asmenybėms. Jei tai jūs – kviečiame prenumeruoti, nenuvilsime.

Processing…
Success! You're on the list.

Parašykite komentarą